My Blog List

Saturday, January 1, 2011

Tahun Baru 2011

Arini dah 1 Januari 2011 sudah...cepat je kan masa berlalu..aku rase mcm baru semalam je aku bgun pagi g sekolah rendah..terasa baru semalam je aku aku masuk sekolah menengah kat tanjung..terasa baru semalam aku masuk skola teknik..terasa baru semalam aku masuk matrik..terasa baru semalam aku masuk u..pendek kate sume semalam la..heheheh...

Sudah seperti biasa la kan setiap tahun baru mesti ade azam baru...aku turut tidak ketinggalan untuk berazam baru ni...( ayat aku dah macam nk jawab soalan esei spm lak..hahahah)..hhmm nevermind..aku dah list kan antara azam aku yang terbaik antara yang terbaik...InsyaALLAH akan tertunai pada tahun ini....

  1. AKU NAK BLAJA BETUL2...walaupun azam ni tiap2 aku beazam namun terlalu sukar untuk aku tunaikan..ade je aral yang aku buat sendiri...nak kata salah ibu mengandung..mestilah bukan kan..sume nye salah aku lah..x sungguh2 nak blaja..eh silap..bkn x sungguh2..tp aku ni je kurang rajin nak mentelaah buku..heheh..
  2.  AKU NAK JADI SEORANG YANG BAIK..huhuhu...x ckup baik ke aku ni? haha..bkn..maksud aku..aku nk jadi lg baik dr tahun2 yg sudah..nk jadi yang terbaik antara yang terbaik..heh
  3. AKU NAK BEAT KAKTEH...azam ni dah lame dah aku hajatkan..tp tahun ni baru ade kesedaran..tahun baru la katakan..hehehe...aku ni mkn ape xtau la..kakteh stdy pointer mesti 3.5 and above...xpun ber'flat2 kakteh dapat..nak kata mak lain..mak aku dgn kakteh same..bapak aku pun same..naik heran aku..

kami memang rajin!!

cukup la 3 tu...kang buat banyak2..x tertunai lak kan...hehehe....ok la setakat ni untuk santapan kali ni...wasalam... : )

Sempena tahun baru kali ini..family akak aku yang baik mmg sedia baik tu bawak aku g tgk bunga api...tgk bunga api kat highway je...sesak gle..

klcc 31 desember 2010..






kemeriahan menyambut tahun baru

pancutan bunga api menghiasi klcc menanda kan sudah masuk tahun baru..yahoo!!!!





1 comment: