My Blog List

Tuesday, January 18, 2011

Ranjau kehidupan...cehh..hahah

Fuhh...ni dah masuk minggu ke 3 dah start kelas..penat woo..bukan penat ape pun..penat kelas byk abis awal pastu xtau nak lepak mane..hehehe..yelah nak balik membazir lak..so terpakse lah ddk kat fak kesayangan biznez student tu..byar sewa mahal2 tp byk masa habis kat fak..mcmane tu? hahah..xkan nak sewa fak la kan..hahaha..
hhmm..sem 2 ni dah berazam dah nak dapat pointer baik2 punye..nak tebus sem lepas punye pointer yang ckup2 makan je tu..heheh..yelah sem lepas kan aku sangkut law sebab aku mmg benci gila2 kat law tu..nak datang kelas pun mcm nak xnk je..tp nmpaknye sem ni aku kene syg law lebih la kan..hahah..pening gak la mule2 nak pk pasal paper law ni kan..nak kene repeat sume..byk kelas yang bertindih...so aku wat keputusan buat intersesion..terpakselah korbankan cuti sem aku..ha tu la..dulu sape suruh blaja main2 kan..kan dah susah nak repeat2 ni..haha..tp aku masih bersyukur sebab aku diberi kesempatan untuk meneruskan perjuangan aku sebagai student..ngeri jgk dgr ramai yg dismiss kan..first2 dpt result dulu bkn main frust lg aku kan tgk2 ade paper 1 sangkut..rase aku ni antara orang terbodoh di kalangan yang bodoh..heheh..tp bila dapat tau ade yg smpai dismiss..aku pun ckp dlm hati aku..aku ni kira pandai la jgk ek?? hahahahah....hhmm perasan je lebih aku ni..xde la pandai mane pun sebenonye..hahaha...

No comments:

Post a Comment