My Blog List

Tuesday, January 18, 2011

cuai~

Hhhmm..ni part yang aku paling benci skali...aku dah hilangkan pendrive orang yang sgt penting akibat dari kecuaian aku sendiri...sume berpunca dari aku..aku pun nak buat mcmane dah..nak ngis pun ade..tp tetap control cun walaupun aku x berape nak cun..heheh..pasni aku dah nekad dah...ade papehal..aku dah xnk nk sibuk2 lg dah..dah jd mcm ni xsenang hidup aku di buatnye..kepada org yang berkenaan..aku betul2 mnta maaf sebab aku mmg betul2 xsengaja pasal pendrive ko tu...tp aku takut nak bersemuka dgn ko..aku takut ko makin marah dgn aku..so aku ambil keputusan mendiamkan diri n btau ko melalui msg je...tp sebenarnnye hati aku ni hanya ALLAH je yang betapa rase bersalahnye aku ni...aku tau ko org penting kan..xkan nak layan org mcm aku ni..sbb tu aku x brani nak face to face dgn ko..sory ea....kalau ikutkan hati aku ni nak je aku ganti ape yg ade dlm pendrive tu...aku sanggup typing balik sume tu..tp apakan daya aku nk buat sume tu...hanya kata2 MAAF je yang aku mampu hulurkan.....SORY again.......~

No comments:

Post a Comment